Duurzame etalage voor Lilliputiens

Lilliputiens is de winkel voor speelgoed en cadeaus voor kinderen en baby’s. Hun etalage kleden zo vrolijk en milieuvriendelijk in! Daar vertelt Anne Lercangée van Lilliputiens meer over in onze blog.

Verrassende kennismaking

“Wat ik doe bij Lilliputiens? Ik ben brand marketeer, dat betekent dat ik me bezighoud met alle visuele communicatie, zowel intern als extern. Desondanks dat we sinds kort deel uitmaken van Juratoys, hebben we toch onze eigen identiteit. Onze marketingafdeling bestaat uit een aantal mensen, maar voor het uitwerken van onze concepten werken we samen met agency MOKA. Nadat we hun designs voor onze etalage hadden goedgekeurd, brachten zij ons in contact met Burocad. Daarvoor hadden we nog nooit met hen samengewerkt. Het was een eerste verrassende kennismaking! Vooral omdat het me verbaasde dat ik nog niet eerder van hen had gehoord (lacht).

 

Duurzame etalage

“In het verleden zag onze etalage er altijd anders uit. Deze keer besloten we het over een andere boeg te gooien en kozen we voor een podium gemaakt van reboard. Onze decorelementen plaatsen we op houten stokken, die we ieder seizoen gemakkelijk kunnen veranderen! Zo kleden we onze etalage op een leuke en toch duurzame manier in! Die ideeën waren zowel afkomstig van Moka als van Burocad.”

 

Snel op poten

“Nadat we onze goedkeuring hadden gegeven op het ontwerp, kwam alles in stroomversnelling. Op nog geen twee weken tijd stond alles op poten, letterlijk (lacht). Thomas was mijn vast aanspreekpunt bij Burocad. Bij Lilliputiens werken we vooral via andere verkooppunten, bij iedere productbestelling van de collectie wordt de etalageversiering mee verstuurd. Een gemakkelijke opstelling met duidelijke handleiding werd ook door Burocad voorzien. Hierin hebben ze fijn met ons meegedacht! In totaal moest er inkleding voorzien worden voor 300 vitrines, die werden allemaal verpakt in een doos met daarop de branding van Lilliputiens.

De samenwerking met Burocad was een heel fijne ontdekking! De creativiteit is voelbaar, Thomas kwam vaak nog met eigen ideeën om het concept nog beter te maken. Dat proactief denken kan ik echt appreciëren. Ze verzorgen meer dan enkel de productie”, aldus Anne.

vraag offerte aan
  • Klant

    Lilliputiens

  • Categorie

    Etalage

Een killer idee bedenken? Inspiratie vinden zodat jouw merk opvalt? Om vervolgens dat fantastisch idee ook op de wereld te krijgen? We’ve got your back! Onze product designers, printexperts en projectmanagers staan voor je klaar.

andere bekeken ook deze cases

alle cases

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.